måndag 26 april 2010

Det som göms i snö...

... kommer upp i tö!

11 kommentarer:

Kerstin sa...

Vilket roligt träd. Gillar bilderna, speciellt den i mitten med den röda vanten.
Ha en fin onsdag.

millandante sa...

Det där var ett roligt träd...!:)
Vad fina bilderna i förra inlägget var!!
Kram

Tångsnällans blogg sa...

Ja det var ett roligt träd! Vem har hängt upp alla grejorna?

Moments of photography sa...

Vilket festligt träd du har där...

Vad kan det latinska namnet vara på det??? farggladus vantus kanske ;))

Tack för kommentaren inne hos mej, det glädjer massor.

Må väl!

Editor sa...

Form och funktion!

HEMLÄNGTAN sa...

Tack snälla för din kommentar på min blogg! Vilken härlig blogg du har, gillar verkligen bilderna i ditt förra inlägg!!!
Ha en underbar dag!
Kram, Jenny

Wickans värld sa...

Är du säker på att det inte är ett träd som blommar på naken gren? =)

Veronica sa...

Oj vad fin bild på vanten, mycket fina bilden =)

Anonym sa...

Verkar vara mycket som du hittat! MB

Maria Berg - som inte är inloggad

Klimakteriehäxan sa...

Fint! Bra att vara redo när kylan slår till ...

AKO sa...

Jag håller med Kerstin, ett jätteroligt träd! Hade jag haft en egen gård med ett eget träd hade jag kanske gjort något liknande själv. :) Finfina bilder!

Tack för titten hos mig!